Home Voorpagina Resultaten enquêtes: HN gaat veranderen

Resultaten enquêtes: HN gaat veranderen

door hardloopnetwerk

Gisteren hebben veel lezers van Hardloopnetwerk het klanttevredenheidsonderzoek voor ons ingevuld. Wij vinden het heel fijn dat jullie dat voor ons hebben gedaan. De vele ingevulde enquêtes zijn inmiddels doorgenomen en daardoor kunnen wij nog beter inspelen op wensen van onze bezoekers. De grootste veranderingen die doorgevoerd gaan worden:

  1. Jullie willen meer diepte-interviews en achtergrondinformatie. Wij zijn daar druk achter de schermen mee bezig. Afgelopen weekend zijn wij langsgegaan bij Lisanne de Witte voor een uitgebreid artikel met journalist Joost Veenstra. De column van Naomi Sedney wordt altijd goed gelezen en de briefwisseling van Noah Schutte en Anne Luijten is een lezerssucces. De artikelen van Floor Doornwaard en Anne Luijten leveren ook altijd een hoog aantal views op, net als de rubrieken ‘De week van’ en de ‘Atleet van de Week’. Wij gaan meer voor kwaliteit kiezen, dan voor kwantiteit. Wij blijven streven naar 10.000 bezoekers per dag.
  2.  Jullie willen meer video-interviews. Wij zijn dat traject ingegaan bij de NGA, Gouden Spike en NK. Onze redactie zal niet bij elke wedstrijd video’s maken, maar bij een paar belangrijke wedstrijden bij jaar. Wij kiezen er vanaf heden bewust voor om niet naar wedstrijden te gaan waar onze zeer gewaardeerde con-collega’s naartoe gaan. Als een con-collega video-interviews maakt bij een evenement, zullen wij daar niet altijd gaan staan. Om die reden slaan wij ook het EK Cross in eigen land over en verleggen wij onze interesse naar de DWS Bruggenloop in Rotterdam, die op dezelfde datum plaats gaat vinden. Niet dat wij dat elke keer zullen doen, maar wij worden wel selectiever. Tevens gaven jullie aan meer nieuws over wegwedstrijden te willen lezen.
  3. Jullie gaven aan dat jullie meer nieuws willen voor recreanten en niet enkel voor topatleten. Wij willen ons ook meer gaan richten op de recreanten en niet enkel op de topatleten en talenten. Op korte termijn gaan wij dat traject inzetten en gaan wij ook recreanten echt wat bieden. Binnenkort trappen wij onze nieuwe rubriek ‘Ondernemen en hardlopen doen we zo’ af met één van de succesvolste onderneemsters van Nederland.
  4. Waarom bezoeken jullie Hardloopnetwerk.nl? Jullie gaven massaal aan dat jullie Hardloopnetwerk voor het laatste nieuws bezoeken. Wij houden dat er natuurlijk in, maar onze focus ligt bij atletenondersteuning.

Foto: Max Kooijmans

Nieuwsoverzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten