Runner’s World en Nationale-Nederlanden lanceren samen de campagne Wij lopen door. De kick-off is op 29 december met een speciale video. In de video zien we onder andere Abdi Nageeye, Amina Matoug, Erben Wennemars en hoofdredacteur van Runner’s World, Olivier Heimel voorbij komen.
In de campagne staat de liefde voor lopen centraal. De boodschap is: blijf bewegen, blijf gezond. Ondanks de coronapandemie kan iedereen nog hardlopen.
Lopers wordt ook gevraagd hun loopverhaal te delen. De meest inspirerende lopers worden geportretteerd door Runner’s World. Ook wordt samen met Nationale-Nederlanden een covercontest georganiseerd. Een aantal lopers komt op de cover van het hardloopblad. Aan het einde van 2021 wordt bovendien de verkiezing Loper van het Jaar gehouden.
Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens coronaperiode waarin grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden. De gezamenlijke campagne met Runner’s World sluit daar mooi bij aan.