Hardloopnieuws » Hardloopevenement promoten

Hardloopevenement promoten

door Hardloopnetwerk
Hardloopevenement promoten

Veel hardloopevenementen hebben de ambitie om groter te worden. Wil jij als evenement groeien en meer onder de aandacht komen bij de juiste doelgroep? Wij helpen je graag.

Wat doen wij om jouw hardloopevenement op te laten vallen?

Wij geloven in storytelling. Unieke belevenis creëren voor de bezoeker, waardoor de loper wordt overgehaald om zich in te schrijven voor jouw hardloopevenement. Geen statische banners, maar een door ons geschreven interview door één van onze journalisten. Onze experts weten op welke manier zij hoog in Google moeten komen, waardoor jouw evenement opvalt. Onderaan het artikel staat altijd een duidelijke ‘Call-to-Action’ naar jouw evenement, waardoor geïnteresseerde lezers door worden verwezen naar het inschrijfformulier.

Hoe gaan wij te werk?

Door middel van een telefonisch interview kunnen wij een pakkend interview schrijven. Via onze sociale mediakanalen (circa 40.000 volgers) promoten wij jouw evenement bij onze hardloopminded doelgroep. Dagelijks ontvangen wij duizenden bezoekers op ons platform, die geïnteresseerd zijn in het laatste nieuws, blogs van atleten & recreanten en achtergrondinformatie willen lezen.

Loet van het Westende (mede-organisator van de Gouden Spike): ”Hardloopnetwerk heeft één van de grootste atletiekwedstrijden van Nederland positief op de kaart gezet.”

Wat doen wij om hardloopevenementen op te laten vallen?

Wij vinden vooral het verhaal achter een evenement heel erg belangrijk, maar ook andere aspecten mogen niet over het hoofd worden gezien. Wat voor ons belangrijk is:

  • Hoge ranking in Google (SEO optimalisatie artikel)
  • Duidelijke Call-to-Action knop (om inschrijvingen te stimuleren)
  • Exclusieve interviews met (top)atleten
  • Linkbuilding (doorlinken naar evenement)
  • Pop-up voor inschrijving (inschrijvingen stimuleren)

Mogelijke opties:

  • Video-interviews
  • Fotograaf op locatie

Goed doel

Per verkocht pakket reserveren wij vijf euro voor ons atletenfonds. Wij steunen Anne Luijten, Naomi Sedney, Floor Doornwaard, Jasmijn& Veerle Bakker en Bjorn Blauwhof in hun sportieve ambities.

Referenties

Wij werken óf hebben samengewerkt met onder meer: NN Zevenheuvelenloop, Halve van Haarlem, Leiden Marathon, Running de Bilt en de Gouden Spike.

Jack van der Walle (organisator van Running de Bilt): Mede dankzij Hardloopnetwerk zijn de deelnemersaantallen flink gegroeid het afgelopen jaar.

Offerte aanvragen

Wil jij jouw hardloopevenement laten opvallen? Dat kan. Vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Offerte aanvragen

Voorbeeld

Vitaminstore Halve van Haarlem: Een unieke belevenis

Foto: Max Kooijmans

1
×
Goedendag! Kunnen wij iets voor je betekenen?