Home Hardloopevenement promoten

Hardloopevenement promoten

Veel hardloopevenementen hebben de ambitie om groter te worden. Wil jij als evenement groeien en meer onder de aandacht komen bij de juiste doelgroep? Wij helpen je graag.

Wat doen wij om jouw hardloopevenement op te laten vallen?

Wij geloven in storytelling: een unieke belevenis creëren voor de bezoeker, waardoor de loper zich maar wat graag wil inschrijven voor jouw hardloopevenement. Dit kan door een door ons geschreven interview door één van onze journalisten. Onze experts weten op welke manier zij hoog in Google moeten komen, waardoor jouw evenement opvalt. Onderaan het artikel staat een duidelijke ‘Call-to-Action’ naar jouw evenement, waardoor geïnteresseerde lezers door worden verwezen naar het inschrijfformulier. Een banner op de website en een voor- of nabeschouwing, evenals natuurlijk een mooi plekje in onze hardloopkalender, behoort ook tot de mogelijkheden.

Hoe gaan wij te werk?

Door middel van een telefonisch of schriftelijk interview kunnen wij een pakkend artikel schrijven. Via onze sociale mediakanalen (circa 40.000 volgers) promoten wij jouw evenement bij onze hardlopende doelgroep. Dagelijks ontvangen wij duizenden bezoekers op ons platform, die geïnteresseerd zijn in het laatste nieuws en in blogs van atleten & recreanten, en die graag achtergrondinformatie willen lezen.

Loet van het Westende (mede-organisator van de Gouden Spike): ”Hardloopnetwerk heeft één van de grootste atletiekwedstrijden van Nederland positief op de kaart gezet.”

Wat doen wij om hardloopevenementen op te laten vallen?

Wij vinden vooral het verhaal achter een evenement heel erg belangrijk, maar ook andere aspecten mogen niet over het hoofd worden gezien. Wat voor ons belangrijk is:

  • Uitlichting in onze hardloopkalender en maandelijkse artikel ‘Wedstrijden die je niet mag missen’
  • Hoge ranking in Google (SEO optimalisatie artikel)
  • Duidelijke Call-to-Action knop (om inschrijvingen te stimuleren)
  • Exclusieve interviews met (top)atleten
  • Linkbuilding (doorlinken naar evenement)

Mogelijke extra opties:

  • Video-interviews
  • Fotograaf op locatie
  • Voor- en nabeschouwing

Referenties

Wij werken samen óf hebben samengewerkt met onder meer: NN Zevenheuvelenloop, de Halve van Haarlem, Leiden Marathon, Running de Bilt en de Gouden Spike.

Jack van der Walle (organisator van Running de Bilt): Mede dankzij Hardloopnetwerk zijn de deelnemersaantallen flink gegroeid het afgelopen jaar.

Offerte aanvragen

Wil jij jouw hardloopevenement laten opvallen? Dat kan. Vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

[inbound_button font_size=”20″ color=”#bfc817″ text_color=”#ffffff” icon=”” url=”https://hardloopnetwerk.nl/contactformulier/” width=”” target=”_blank”]Offerte aanvragen[/inbound_button]

Voorbeeld

Vitaminstore Halve van Haarlem: Een unieke belevenis

Foto: Max Kooijmans

Nieuwsoverzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten